Spring over hovedmenu

Indsend henvendelse til Jobnetsupporten

Her kan du skrive til Jobnetsupporten ved at indsende en supportanmodning.

Nedenfor skal du udfylde en række oplysninger, som Jobnetsupporten benytter i behandlingen af din henvendelse. De oplysninger du udfylder i blanketten, benytter Jobnetsupporten i behandlingen af din henvendelse.

    • Du modtager en mail med besked om, at Jobnetsupporten har modtaget din henvendelse.
    • Måske har de brug for en uddybning af din henvendelse, inden de kan give dig et svar. I den situation sender de henvendelsen tilbage til dig med de spørgsmål, de ønsker svar på.
    • Supporten sender dig et svar på din henvendelse. I den forbindelse vil din henvendelse blive registreret som løst, men den er fortsat åben, så du har mulighed for at skrive tilbage, hvis du fx har brug for yderligere uddybning af svaret,. Den er også åben, hvis svaret har givet anledning til et nyt spørgsmål. Hvis du ikke melder tilbage på sagen, vil  sagen 14 dage efter besvarelsen automatisk blive lukket.
    • Din korrespondance med Jobnetsupporten bliver slettet 3 måneder efter, sagen er blevet lukket.

Felter med * skal udfyldes

Vær opmærksom på, at du ikke må skrive fortrolige og følsomme personoplysninger – fx cpr-nr. og helbredsoplysninger

Vær opmærksom på, at du ikke må vedhæfte filer, som indeholder fortrolige og følsomme personoplysninger – fx cpr-nr. og helbredsoplysninger

Sidst opdateret: 18-09-2025