Spring over hovedmenu

Support for borgere

Hvad kan Jobnetsupporten hjælpe med?

Ønsker du, eller skal du som borger benytte Jobnet, vil supporten fx. kunne hjælpe dig med spørgsmål og vejledning til hvordan du:

  • Opretter dig som bruger
  • Til- og afmelder dig som ledig
  • Registrerer CV
  • Søger efter ledige job på Jobnet
  • Registrerer i joblog
  • Selvbooker samtaler i jobcentret
  • Melder ferie
  • Syge- og raskmelder dig

Supporten kan ikke foretage sagsbehandling – fx tilmelding, aflysning af indkaldte eller selvbookede samtaler eller ændringer i Min Plan. Hvis du har brug for hjælp af denne type, skal du kontakte
 dit lokale jobcenter

Du kan også finde linket i højre kolonne på din forside.

Kontaktoplysninger

Du kan kontakte Jobnetsupporten telefonisk:

Mandag – Fredag kl. 9 – 15
På telefonnr. 70 15 20 30

OBS: Fredag den 22. august lukker supporten kl. 14 grundet opdatering af systemerne.

Du kan også skrive til Jobnetsupporten ved at indsende en supportanmodning.

Indsend supportanmodning


Når du indsender en supportanmodning, skal du af sikkerhedsmæssige grunde være opmærksom på, at du ikke må indskrive personfølsomme oplysninger som fx. personnummer og helbredsoplysninger. Du må heller ikke vedhæfte dokumenter, der indeholder personfølsomme oplysninger.