Spring over hovedmenu

Support for borgere

Hvad kan Jobnetsupporten hjælpe med?

Ønsker du, eller skal du som borger benytte Jobnet, vil supporten fx. kunne hjælpe dig med spørgsmål og vejledning til hvordan du:

  • Opretter dig som bruger
  • Til- og afmelder dig som ledig
  • Registrerer CV
  • Søger efter ledige job på Jobnet
  • Registrerer i joblog
  • Selvbooker samtaler i jobcentret
  • Melder ferie
  • Syge- og raskmelder dig

Supporten kan ikke foretage sagsbehandling – fx tilmelding, aflysning af indkaldte eller selvbookede samtaler eller ændringer i Min Plan. Hvis du har brug for hjælp af denne type, skal du kontakte
 dit lokale jobcenter

Du kan også finde linket i højre kolonne på din forside.

Kontaktoplysninger

Du kan kontakte Jobnetsupporten telefonisk:

Mandag – Fredag kl. 9 – 15
På telefonnr. 70 15 20 30

Du kan også skrive til Jobnetsupporten ved at indsende en supportanmodning.

Indsend supportanmodning

VÆR OPMÆRKSOM PÅ: Jobnetsupporten har ændret åbningstid fredag den 11. april 2025, hvor de holder åbent kl. 9 - 13.


Når du indsender en supportanmodning, skal du af sikkerhedsmæssige grunde være opmærksom på, at du ikke må indskrive personfølsomme oplysninger som fx. personnummer og helbredsoplysninger. Du må heller ikke vedhæfte dokumenter, der indeholder personfølsomme oplysninger.

De oplysninger du udfylder i blanketten, benytter Jobnetsupporten i behandlingen af din henvendelse.

Når du har udfyldt supportanmodningen, sender du den til supporten via knappen ’Send’. Når supporten har modtaget blanketten, sker der følgende:

  • Du modtager en e-mail med besked om, at Jobnetsupporten har modtaget din henvendelse.

  • Måske har de brug for en uddybning af din henvendelse, inden de kan give dig et svar. I den situation sender de henvendelsen tilbage til dig med de spørgsmål, de ønsker svar på.

  • Supporten sender dig et svar på din henvendelse. I den forbindelse vil din henvendelse blive registreret som løst, men den er fortsat åben, så du har mulighed for at skrive tilbage, hvis du fx har brug for yderligere uddybning af svaret, eller svaret har givet anledning til et nyt spørgsmål. Hvis du ikke melder tilbage på sagen, vil  sagen 14 dage efter besvarelsen automatisk blive lukket.

  • Din korrespondance med Jobnetsupporten bliver slettet 3 måneder efter, sagen er blevet lukket.