Support for virksomheder
Her kan du finde hjælp til Jobnet som arbejdsgiver
Er du arbejdsgiver, kan supporten fx. hjælpe og vejlede til, hvordan du:
- i Jobnet for Arbejdsgivere (JobAG):
- opretter din virksomhed på Jobnet,
- finder relevante CV'er,
- opretter annoncer og
- opretter jobordrer
- i VITAS:
- opretter ansøgninger om fx virksomhedspraktik eller løntilskud eller
- godkender bevillinger
Supporten kan ikke foretage udsøgninger af borgere til evt. ansættelse i virksomheden, oprettelse af annoncer på Jobnet eller oprettelse af ansøgninger i VITAS. Hvis du har brug for hjælp af denne type, skal du kontakte:
dit lokale jobcenter (nyt vindue)
Hvis du har brug for hjælp til rekruttering, kan du også kontakte en a-kasse:
Kontaktoplysninger
Du kan kontakte supporten telefonisk eller via en supportanmodning:
Mandag – Fredag kl. 8 – 15
Telefonnr.: 70 25 87 25
I forbindelse med release af det nye Jobnet for Arbejdsgivere har supporten åben søndag den 8. december 2024 i tidsrummet kl. 9 - 15.
Du kan også skrive til Virksomhedssupporten ved at indsende en supportanmodning:
Når du indsender en supportanmodning, skal du af sikkerhedsmæssige grunde være opmærksom på, at du ikke må indskrive personfølsomme oplysninger som fx. personnummer. Du må heller ikke vedhæfte dokumenter, der indeholder personfølsomme oplysninger.
De oplysninger du udfylder i blanketten, benytter Virksomhedssupporten i behandlingen af din henvendelse.
Når du har udfyldt supportanmodningen, sender du den til supporten via knappen ’Send’. Når Virksomhedssupporten har modtaget blanketten, sker der følgende:
- Du modtager en e-mail med besked om, at Virksomhedssupporten har modtaget din henvendelse.
- Supporten sender dig et svar på din henvendelse. Måske har de brug for en uddybning af din henvendelse, inden de kan give dig et svar. I den situation sender de henvendelsen tilbage til dig med de spørgsmål, de ønsker svar på.
- Din korrespondance med Virksomhedssupporten bliver slettet 3 måneder efter, du har modtaget svar fra supporten.