Spring over hovedmenu

Apple-brugere med manglende opdatering oplever problemer med at tilgå faner på Jobnet

Jobnetsupporten oplever en del henvendelser fra brugere, som ikke kan tilgå eller få vist fanerne 'Jobsøgning' og 'Planer og aftaler' på Jobnet. Problemet skyldes, at der anvendes en Apple enhed (Macbook, iPhone, iPad mv.), der ikke er opdateret og kan afhjælpes ved opdatering af styresystem.

For brugere, hvor dette ikke er muligt grundet manglende plads på enheden eller enhedens alder, henvises der til at anvende en anden browser end Safari fx 'Google Chrome' eller en anden enhed. 

Via følgende liste kan du se, om din Apple enhed kan blive opdateret til iOS 16: https://support.apple.com/da-dk/103267

Vi udover har konstateret at en del Apple-brugere oplever problemer med at gemme og/eller redigere en joblog. Fejlen viser sig enten med fejlkode -999 eller "Response: No session".

For langt de fleste brugere kan fejlen løses ved at opdatere styresystemet/OS/IOS. Såfremt at dette ikke er muligt, enten pga. manglende plads på enheden eller enhedens alder, henviser vi til at anvende en anden browser end Safari.

Sidst opdateret: 21-03-2025